sâmbătă, 28 februarie 2009

......


El-De ce ai plans?
Ea-Dar nu am plans...
El-Vrei sa nu ma mai minti?Vreau doar sa stiu ce ai...vreau sa te ajut.Candva imi spuneai totul,dar acum te feresti...
Ea-Dar nu ma feresc...doar m-am inchis in mine!
El-De ce?
Ea-Pentru ca...
El-Continua...e din cauza mea,stiu asta,simt asta si ma doare sa te vad asa,ma doare sa te vad cum te distrugi,cum zambetul tau apare tot mai putin pe fata...
Ea-Nu e vina ta...e doar a mea...te-am iubit prea mult...Iubirea pentru tine ma apasa prea tare...Si acum cand totul s-a terminat,e din ce in ce mai greu!
El-Cum adica m-ai iubit?De ce vorbesti la trecut?
Ea-...eram dispusa sa merg pana la stele pentru tine,dar tu...stii ziua aceea ,cand ti-am zis sa ramai o clipa?N-ai vrut,ai zis ca ai treaba...Era mult mai important decat mine...atunci vroiam sa-ti spun,de fapt nu mai conteaza..
El-Ba da!
Ea-Vroiam sa-ti spun ca ma doare indiferenta ta...ca te-ai schimbat...ca nu mai esti cum te stiam ...ca nu mai am lacrimi sa plang pentru noi
El-...
Ea-Si nu am plans,n-am mai plans de mult,dar lacrimele de atunci au fost prea reci...si acum le vezi doar tu...Nu mai pot continua...[se intoarce si pleaca...]

Un comentariu: