joi, 25 iunie 2009

Mai tarziu va deveni prea tarziu...


El ~ intr-un colt de lume

Stiu ca se gandeste la mine,stiu ca ii e greu fara mine,stiu ca inca ma iubeste!
Am o speranta.In privinta ei,imi incolteste in suflet speranta ca ma va ierta,ma va primi iar cu bratele deschise si atunci o voi iubi...cum nu am facut-o vreodata!Am privit destul in urma mea,imi plange inima sa o stiu departe de mine,de sufletul meu...O caut maine!

A doua zi...

Nu o pot gasi,a disparut,parca a inghitit-o pamantul!Nimeni nu stie nimic!Off...am pierdut-o![o voce soptea usor:telefonul]Da!telefonul!O voi suna!,,eroare de conexiune" S-a dus si ultima speranta!

Dupa o luna...

E noapte,e frig,ma uit la steaua noastra si-mi amintesc cum imi spuneai:te iubesc! De fapt asta fac mereu,iar ziua ma incalzesc cu gandul ca te voi intalni

Dupa un an...

Am aflat ca murit.Am fost la mormantul ei...i-am acoperit pamantul negru si rece cu trandafiri albi...ii era frica de intuneric!
S-a terminat tot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu