joi, 25 iunie 2009

Dragostea invinge


...
Nu mai avea rost sa mai stea intr-un orasel,unde pana si frunzele ii aminteau de el,asa ca s-a hotarat sa plece.
Si-a facut bagajele si a plecat sa prinda trenul spre Bucuresti.Va sta acolo o perioada,apoi va pleca iar.
S-a asezat,si-a pus castile in urechi si a inceput sa priveasca pe geam.Nu era o priveliste foarte impresionanta,dar altceva nu avea de facut.
De pe holul vagonului se aude o voce...era o voce pe care ar fi recunoscut-o oriunde,oricand:era vocea lui!De ce trebuia sa fie si el aici,cand ea vroia sa fuga de el!
Usa compartimentului se deschide.Se uita ca si cum ar cauta pe cineva.Ea se impinge tot mai mult in geam,numai sa nu il vada.
-Aici erai!Te-am vazut!Ce faci?
-Vroiam sa am un drum cat se poate de linistit,dar vad ca te incapatanezi sa-mi alungi pana si ultima clipa de liniste!
-Off...chiar ma urasti atat de tare?
-Da!
-Stiu ca inca ma vrei si de asta am venit!Te-am gasit cam greu ,ce-i drept.Nimeni nu vroia sa-mi spuna unde ai plecat.
-Ti-a spus mama nu?
-Cam asa ceva.Hai sa nu ne mai prostim,sa uitam tot si sa o luam de la capat.Am fost orgoliosi amandoi,dar inca ne iubim si ne vom iubi mereu!A trecut mult timp de cand ne-am despartit si mi-am dat seama ca nu pot trai fara tine,ca vreau ca tu sa fii raza care-mi lumineaza ziua.Doar tu poti sa-mi alini inima,sa-mi ghicesti gandurile,sa fii femeia perfecta pentru mine.
Ea se arunca in bratele lui...buzele li se apropie intr-un ritm alert si se contopesc.Zambetul le revine pe fata!Totul din jur dispare.Vor incepe o noua poveste de dragoste,intr-un alt colt de lume...

2 comentarii: