luni, 20 iulie 2009

M-am regasit...!

M-am trezit cu un gust amar,de fapt mai mult decat amar,foarte amar...
Vroiam sa fiu singura...doar eu cu mine...asa ca am plecat in pustiul infinit...
Stateam intinsa pe iarba verde si un fluture a venit pe umarul meu.Brusc,eram bucuroasa,ma simteam atat de bine...fluturasul era de-a dreptul magnific...culorile lui m-au ajutat sa ma regasesc.
Negrul mi-a adus aminte ca m-am inchis in mine,ca am lasat suferinta sa-mi inunde sufletul...
Rosul...mi-a redat speranta ca de azi ca fi mai bine,ca toate lucrurile se vor indrepta,ca de acum va fi doar soare in viata mea...
Albul...mi-a redeschis portita sufletului...si a reinviat toate amintirile...
A zburat...chiar imi parea atat de rau,ca pana si el ma lasase singura...parasita de toti si de toate,de cei pe care ii credeam aproape de sufletul meu...
O buburuza a venit si ea la mine.Am gasit-o pe bluza.POate ca ii placea culoarea sau poate ca...vroia si ea un tovaras de singuratate...
Galbenul punctelor ei mi-a aratat ca inca eram geloasa pe mine,pe cea care eram odata:o fata mereu cu zambetul pe buze...
Maroul...era ceritudinea spulberata de o iluzie...
A venit iar si fluturele...eram trei:eu,fluturele si buburuza.Nu mai eram singura.Aveam cei mai buni prieteni,asa ca i-am luat acasa.In fiecare seara ma uimeau prin blanzimea lor.Calmi,se jucau unul cu altul...asta mi-a adus aminte de momentele cand eram fericita,cand ma ,,jucam" cu prietena mea...stiu...am indepartat-o de mine...pentru ca-mi vroia binele,dar eu nu stiam,nu vroiam sa accept lucrul pierdut...si-am pierdut mau mult...Asa ca am sunat-o si mi-a cerut iertare.
-Ma bucur ca te-ai regasit,ca ai redevenit tu de altadata:acea fata care emana fericire,linistea sufleteasca...numai prin privire...
-Si eu ma bucur ca m-am regasit!Acum,chiar ma simt bine cu mine,sunt implinita,impacata cu tot...
Multumesc fluturasule,buburuzo,mi-ati deschis ochii!

Un comentariu:

  1. Hmm...sa inteleg ca... te-ai impacat cu... prietena ta... stim noi cine?, sau e alta chestie?

    RăspundețiȘtergere