marți, 10 martie 2009

Integrare


Vreau sa scriu ceva.Poate ca renunt.Poate ca nu.Nu-mi gasesc locul nicaieri.
Intotdeauna simt nevoia sa trec dincolo de ceea ce gandesc si simt,pentru ca,oprindu-ma si limitandu-ma doar la ceea ce vad,nu pot aduce in lumina sensul unei simtiri.
Ma gandesc cateva clipe...rememorez si ma transpun iar si iar in amintire.Revin in ,,primordialul" meu la franturile care-mi sar in minte din cea mai delicata parte...din punctul in care am inceput sa traiesc cu adevarat,sa simt viata,sa gasesc in fiecare sfarsit un nou inceput,sa dezleg esenta aparentei,sa ma lupt cu mastile...
Totul se intoarce din nou la mine sau poate nu,poate doar acum am inceput sa constientizez ceea ce sunt pe cale sa pierd,sa dau uitarii fara nici un fel de regret si nu pentru ca asta intentionez si nici din nepasare,ci pentru ca ,,sangerez”,chinuindu-ma sa simt bucuria clipei de altadata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu